Hoe kunnen we je helpen?

Hoe kunnen we je helpen?

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Vind je het antwoord op je vraag niet onmiddellijk terug? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier, mail of telefonisch.

Veelgestelde vragen

Icon for truckHoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Wat voorradig is, wordt de volgende werkdag verzonden. Artikelen die niet voorradig zijn worden nageleverd van zodra mogelijk. De indicatieve levertermijn staat bij het artikel aangegeven. Deze is louter indicatief en kan dus wel afwijken. Wil je hierover graag vooraf meer concrete informatie? Stuur ons dan even een mailtje met vermelding van het artikel dat je graag zou bestellen.

Icon for mobile_paymentWat zijn de betaalmogelijkheden?

Betaling gebeurt steeds op factuur met een betalingstermijn van 30 dagen. De betaalvoorwaarden die voor jou van toepassing zijn vind je terug in je account.

Icon for delivery_box_2Kan ik (gratis) retourneren?

Je kan je artikelen binnen 14 dagen retourneren als ze ongebruikt en in oorspronkelijke staat zijn. Pak ze netjes in in een kartonnen doos en bezorg ze aan je dichtstbijzijnde postkantoor of postpunt.

De retourneringskosten zijn normaliter ten laste van de klant, tenzij retournering het gevolg is van een fout tijdens het inpakproces en bijgevolg ten laste is van Captalog.

Icon for shopping_bagHebben jullie een fysieke winkel? Kan ik mijn bestelling ophalen?

Wij hebben geen fysieke winkel, maar het is steeds mogelijk je bestelling op te halen aan ons magazijn.

Plaats je bestelling en zodra wij deze klaargezet hebben voor jou ontvang je een mailtje dat je deze mag komen halen. Ophalingen zijn mogelijk op werkdagen tussen 9u en 13u op volgend adres: Lange Ommegangstraat 35 te Erpe-Mere.

Stuur ons een berichtje!

Contactformulier

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Vraag je professionele account aan en geniet van vele voordelen.